fatmacos Tugceoren geç döllenme olmuş olabilir yada kimyasal adet geçilmesine göre değerin çok düşük canım
CansuDRY hohomoromu Siz kimyasal gebelik geçirmişsiniz. Ben de adete yakınken 18 ile öğrendim. Şimdi oğlum 16 aylık.
Cemilegoker CansuDRY bende tüp bebek transferinin 10. Gunu 14 ile ogrendım dış gebelik olabılır denmesine ragmen dün kalp atışlarını duydum cok sukur .değer önemli değil iki katı artıs onemlı 🤲😁
Mrd3__ Mucizem0825 İnşallahhhhh kalbindekini verir sana rabbim bende sabah kan tahlili verdim bakalım bugün ne olucak 🤦🤦
Mucizem0825 Mrd3__ amin insallah bende bakip bakip duruyorum cikmis mi diye insallah pozitiftir ya rabbim insallah ☺🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mrd3__ Mucizem0825 İnşallahhhhh vardır şu güzel aylarda rabbim sana meleğini vermiştir hemde çift **çift benim ki bile olduysa herkesin ki olur 😅😅ne diyor rabbim ayakkabı Bağcıgına kadar benden isteyin diyen cömert Allah’ım sana evladını da verir 💜👶💜
Mrd3__ Mucizem0825 Hayir gördüğümüz şer şer gördüğümüz de hayır var belki vaktini bekliyordur annesi canını sıkma öbür ay olur inşallah dualarım tüm anne olmak isteyenlerle 🤲🤲