Cemilegoker Tugceoren hastanenin referans araları 0-5 ise cok cok yeni bir gebelik 😁bazen 0-10 oluyor onun içinde iki gun sonra tekrar kan tahlili yaptırmanız gerekiyor
2melekannesi_ Tugceoren hayırlı olsun hamilesiniz🥰 iki günde bir kan verin değerinizin iki katı veya daha fazla artması gerek
hohomoromu ogluileannesi her zaman HCG nin az yükselmesi gebelik anlamina gelmez regl donemine yakın HCG azda olsa yükselebiliyor 🌼
hohomoromu Tugceoren 17 çıkmıştı ben regliye yakınken regli oldum gebe olunca genelde daha çok çıkıyor ama belli de olmaz tabi ki hayırlısı sizin için gönlünüzden nasıl geçiyorsa öyle olsun
Mucizepamugum hohomoromu canim siz kimyasal gebelikte gecirmis olabilirsiniz benim biarkadasimda da 19 cikmisti adetinden oncw adet gunu adet oldu doktor kimyasal gebelik demis
CansuDRY hohomoromu Siz kimyasal gebelik geçirmişsiniz. Ben de adete yakınken 18 ile öğrendim. Şimdi oğlum 16 aylık.
fatmacos Tugceoren geç döllenme olmuş olabilir yada kimyasal adet geçilmesine göre değerin çok düşük canım
Mrd3__ Mrb yeni katıldım aranıza 4 yıl sonra anne olacağımı öğrendi bugün 15 günlüğüz bta 75 çıktı normal mi sizce yarın yine kan tahlili istedi doktorum
Mrd3__ Mucizepamugum Çok teşekkür ederim zorlu sürüçler sonra çok şükür Rabbime dilerim herkes o cennet kokusunu içine çekmeyi nasip eder rabbim 🤲🤲