Kizlar tesekkurler hepinize. Cok tatli bir hemşiremiz var saglik ocağında cok yardımcı oldu.devlet karsiliyormus gebe olduğum için biz yazalım 2 3 kutu karşıladığı kadarını al dedi. Allah razi olsun kotuyum diye oraya bile gitmicem bana reçete no soylicek. Bugunde buna sevindik cok sukur 😆😁😁😊