Kizlar selam 9.haftayi yarıladim bulantı için prilam vermişti dr gece 2 içiyorum sanırım o sayede iyiyim bırakmayı denemedim. Ama az once birini içtim ve başka yere kaçtı gibi oldu ne varsa kustum simdi bir tane içeyim dedim kussam 1 tane içmiştim. Esim 1tane ic gunduz bulanırsa ozaman ic 1 tane daha dedi mantikli geldi. Bide ilac 70 tl flnmis cok.pahali dr karşılamış diye yazmadi ama eczane demiski hamile olduğu için karşılayabilir siz söyleyin doktora yazsin demis. Yazdıran ve devlet karşılamış şekilde alan var mi