isimlere_mumince_bakis18 mevayi bilmem ama Zehra isminin nasıl çok iyi olmaması yatıyor? Link veremiyorum ama sosyaldoku vakfindan alıntılayayim size,
Fatıma Zehra İsmi Hakkında
Bismillah
Elhamdülillah, vessalatu vesselamu alâ Resûlillah
Peygamber Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellemin kızı Fatıma hicretin ikinci asrından sonraki dönemlerde “Zehra” lakabı ilave edilerek anılmıştır. “Fatımatü’z-Zehra” denmiştir. Bu; çok hoş, yerinde, bütün Müslümanların uygun bulduğu, zevk olarak kullandığı bir kelimedir. Zehra gibi bir kelime olarak tek başına da isim şeklinde kullanılabilir. Müslümanlardan biri kızına “Fatıma Zehra diye isim de verebilir. Bunda bir sakınca yoktur.
Bu bir isim değil kunyedir, lakaptir tamam ama isim olarak kullanılmasında da sakınca yoktur diyor Nureddin Yıldız.
@bebegimibeklerkennnn