aycanasel Bu bence çok kişisel bir mesele, bütün herşeyi yapıp tüm bakım kremlerini kitaplarını da alan vardır maddi durumu varken bile çocuk zaten ne anlar diyip hiç masraf yapmak istemeyen de vardır. Siz neden kendinizi eksik düşünüyorsunuz ki kimseyele kendinizi kiyaslamayin, bende mesela buzdolabı magnetini çok saçma buluyorum bizim için bebeğimiz çok değerli o magneti ömür boyu saklariz ama hangi tanidiginizin konu komşunun çocuğunun magneti duruyor ki benim mesela durmuyor ilk verilince takıyorum sonraki bahar temizliğinde gereksiz bulduğum için atmasam da kaldırıyorum, ama bu benim bakış açım başka anne için çok değer verdiği biseydir bu belkide bilemem, hediye vermek benim de hoşuma gider ama ise yarar olması onceligim bu sebeple hediye için kuş yemi vermeyi düşünüyorum bitane sayfa buldum doğumu için küçük paketlerde ağaçlara asilmalik kuş yemleri yapmışlar bı ise yarasin en azından bunun haricinde kedi köpek maması olan da var küçük posetlerde yani kisacasi her annein bakış açısı farklı olabiliyor 🤗 bu hic birimizi bir adım öne yada geriye düşürmez hepimiz kendimizce en iyisini yapmaya çalışıyoruz