Tüm hamişlere merhabalar.. aklimda birkac soru var siz nasil ilerlediniz fikir almak istiyorum açıkçası. Baby shower partileri,cinsiyet partileri,hastane icin organizasyonlar,kapi süsleri,magnetler,fotoğrafcilar… bunlar bana çok gerekli gelmiyor malum pandemi dönemindeyiz zaten ziyaretçi bile kabul edilmiyor. ama herkes de çıldırmış gibi bebeklerimizin hic umrunda olmayacağı hatta anlamayacağı seylere para harcıyor. Yani ozetlemem gerekirse ben sundan yanayım hastane cekimi icin fotografciya dunya para saymaktansa en iyi bebek kitaplari gelisim kitaplari yada ne bileyim en iyi sampuan pisik kremi olsun ama ona yarasin.. Hal boyle olunca ben mi eksiğim diye düşünüyorum ? Maddi durumum ile de alakasi yok konunun bu arada çok şükür eşim hic kırmaz bu konularda ama bana gereksiz geliyor. Siz neler yaptınız neler aldınız? Bu konuda düşünceleriniz neler ?