Buketkucuk Busraailker bol bol nemlendirin vücudunuzu belki mevsimden ötürü cildiniz kuruyordur, doktorunuza da danışın belki iyi gelen bir merhem verir
Busraailker Buketkucuk belki de dediğiniz gibidir olabilir ya doktora gidince anlayacağım nolduğunu artık canım sağolasın
Yasmincrn0 Benimde 32 haftalıkken kaşıntım başladı tüm vucudum kaşınıyordu gitmediğim doktor kalmadı geçmedi kaşıntım doğum yaptıktan sonra geçti bazı hamileliklerde oluyormuş o kaşıntı yinede siz doktorunuza gdin tahlillerinizi yaptırın.
Sevilay_47 Busraailker ben bu cuma gidecem ve soracam bacak karın kol her yer özellikle iç bacak cok kötü kaşınıyor