Busraailker Merhabalar kızlar 36. Haftayım el ve ayaklarım aşırı derece kaşınıyor ve benek benek oldu benimle aynı durumu yaşayan varmı acaba aşırı rahatsız ediyor normal midir bilemedim
Sunshine35 Busraailker merhaba çok geçmiş olsun bendede aynı sorun oluştu ama 8hafta falandı çok başlarında gebelik kolastazı olabilir doktorunla bi görüş istersen bende ast alt değerleri yüksek çıkmıştı progestan kullanıyordum o yüzdenmiş ilacın dozunu azalttık sonra geçti
Sevinc24 Busraailker ben de 36 dayım ayaklarım gece kaşındı çok değil ama korktum yani kaşıntı çok olunca gebelik kolestazından da şüpheleniyor doktorlar
3461irem Busraailker bende de aynı şey oluyordu geceleri acayip kaşınıyordu her yerim doktoruma dedim şurup yazdı bana
Bilge44 Busraailker Benim de ellerim çok kuruyor ve kaşınıyorum🤔 Kirmizi kırmızı ve kupkuru 😭36 haftaya girecez bakalım doktorum ne diyecek haftaya sorcam. 🤷🏻♀️ Doğuma az kaldı elden damar yolu açıyorlar onu bile düşünüyorum nasıl iyileşecek diye 😥
Busraailker Sunshine35 cuma günü gideceğim doktora da öncelikle sizlerden fikir alayım dedim inşallah kötü birşey değildir ya aşırı rahatsız edici çünkü
Sevinc24 Busraailker benim o kadar aşırı değil ufak ufak başladı ilerlerse cuma günü söylerim doktora büyük ihtimal test ister karaciğer enzimleri ve safra asitine bakıyorlar inş yoktur öyle bişey 37 de alıyorlar bebeği o zaman bekletmiyorlar şurda 2-3 haftamız kaldı
Sunshine35 Busraailker üzme kendini çok ciddi bir şey olacağını sanmam zaten sen artık zamanını doldurmuşsun hayırlısıyla doğumunuda yaparsın inşallah
Busraailker 3461irem Sunshine35 bende ciddi birşey olacağını sanmıyorum canım çok sağolun içimi rahatlattınız zaten son zamanlarım illa bir yerlerden belirti yapıyor vücut demekki
Ebruuuusalman Busraailker benim ilk cocgumdada oldu hatta dogumdan snrada devam etmisti dr krrm vermisti ole gecti hamileyken dr normal demisti ama sz yinede bi dr danısin
Busraailker Sevilay_47 Sevilay_47 doktoruma sordum da celeston iğne yapalım dedi canım bilmiyorum artık bakalım gidicem
Sevilay_47 Busraailker ben bu cuma gidecem ve soracam bacak karın kol her yer özellikle iç bacak cok kötü kaşınıyor