Neslihan5252 yaa çok üzüldüm inşallah istediğin vakitte sağlıklı bir gebelik geçirirsin ve sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 bende bugüne kadar iyiydim ama bebek erkenden doğum pozisyonuna girmiş ilk üç ay düşük riskim vardı yatıyodum bundan sonrada erken doğum riski yüzünden yatcam. Erken doğumu engellemek için ilaç başladı inşallah pozisyonu düzelir de olması gereken vaktinde gelir 🙏🏻