@Kdk nasılsın cnm uzun zamandır giremedim canım ama size kötü bir haberim var 2.5 aylık bebeğimi kaybettim.doktor karnimda kalp atışlarını duymadığı için 2 kere ultrasonda baktı sakat olduğu için kalbinin durduğunu söyledi martin 3 de malesef ki kürtaj oldum ve hastanede okadar moralim bozuldu ki bir doktora inanmak istemedim ama 2 ci doktor da aynı şeyi söyleyince yıkıldım.