eliiftt minime-baby bende 12+3 üm cinsiyetini ogrenemedim😂😂 erkek olunca belli ediyormus ama mlsf goremedikk
Denizyildizii minime-baby 12+2 hala bulantılar devam. En son 10. Haftada doktora gittim bi dahaki kontrolüme yasaklardan sonra gidicem artık o zamana cinsiyetide öğrenirim heralde 😊
asliiyorgunn minime-baby bizde normalde 13+1 olduk ama geç döllenme dedi doktor 12+0 ız ultrasona göre. Bugun sürekli kasık ağrılarım olduuu
minime-baby Denizyildizii bende de baş ağrısı var :) bu hafta devlete gidicem keşke cinsiyeti görebilsem diyorum :)
Sinem1234 12+2 den merhaba🥰ense ölçümü için gittik kız dedi 10+4′te erkeğe benziyor dediği için kendiside ikilemde kaldı🤷🏻♀️
minime-baby Sinem1234 merhaba beraber ilerleyelim @eliiftt de var:) cinsiyet için çok az kaldı sabredelim
Nesityyy minime-baby bu gece sat 00:00 itibarı 12+0 olcaz canım 🤗düşük riskim olduğu için hep yatıyorum ben ama yarın doktor kontrolum var inşallah güzel haberler alırım ☺️
zahidinannesi minime-baby gün günü tutmuyor ama çok şükür kendimi idare ediyorum. 8.5 yılın üstüne Rabbim nasip etti, hiç bi şeyi şikayet olarak saymıyorum 😇
Meleklerimmm3 minime-baby ultrason ölümüne göre 1 hafta önde dedi doktorumuz son adet tarihine göre 11+3 oldu bu gece itibariyle