Kesinlikle gereksiz masraf yapma taraftarı değilim ama birkez olacak birşey doğum ve çok özel olmalı neyi istiyorsanız bence kesinlikle yapın içimizde kalmasin çevremde çok kişi var keşke yapsaymisim neden onemsememisim diyen 🤗 Haftaya doğumum var dediğiniz gibi balon zinciri ve hediyelikler aldım evimde masa susleyecegim hastaneye gelecek yakınlarım yok malesef hastane içinde kapı süsü kuvez süsü ve birkaç balonla susleyecegim resim cekilecegiz 😍