Momylinda bende ani olsun diye bircok seyi yapmak istiyorum. Pandeminin golgesinde kalmasin istiyorum. Benim de ailem bana ait o kadar cok ani biriktirmis ki herseyimi cekmisler. Izlemek kendimi dahasi onlarin o anlarini gormek beni cok mutlu ediyor. Bebisimin de olsun istiyorum. Ama su da var ki Sezeryandanda bile 1 gun yatis oluyormus artik. 1 gun oldugu icin az geldi bana da vazgectim sanirim. 2 gun olsa kesin yapardim ama.. birde ilk gun nasil gececegini bilmiyorum belki sancili olucam hic bisey anlamadan cikicam fln o zamanda uzulurum odadan bisey anlamam.. bilmiyorum ya. Belki sadece senin ve bebegin yatagini susleme tarzi sade bisey isteyip yeniden fiyat alabilirsin. Veya boyle seylerde becerikli olan yakinin varsa o yardimci olabilir.. benim daha cok var bakalim neler olacak ama mutlaka bebek yatagi ve kendi yatagimi susletirim.. soyle bisey misal..
[https://pin.it/5nzfMxd](https://)