OzgeToo87 41. Haftanın içindeyim gelmiyor 🙈 merdiven inip çıkmaktan helak oldum 🥲 yarın kontrolüm var. İki gün önce yarım cm kadar açılmam vardı eğer bi değişiklik yoksa cuma günü alın beni sezaryene darlandım diyeceğim. Ama açılmam 3-4 Cme çıktıysa son ana kadar bekleyeceğim 🤷🏼♀️ Bu süreçte beni en çok yoran şey 38-39. Haftada doğururum heralde herkes gibi demek oldu. Kendimi o kadar şartlamışım ki gelmedikçe bunaldım. Halbuki 42ye kadar yolu var. Lütfen sizde son ana kadar bekleyebilirmiş gibi düşünün. Yoksa zaman geçmek bilmiyor ve o günler eziyet oluyor