2miniginannesi zezeyyy ya kaç haftaliksiniz bana da doktor 11 mayısa gün verdi bakalım benim kiz o kadar bekler mi
Seyhasya OzgeToo87 evet Allahın izniyle sağlıkla hepimiz kurtulalim inşallah çifte bayram yasicaz bu bayram
Seyhasya OzgeToo87 hem korku.hem.jeyecan kaplı içimde ama yumurta.kapiya.dayandi.bebisime kavuşmak.istiyorum.saglikla.insallah
Yahyam_17 OzgeToo87 uygulama 40 gün kaldığını soluyor ama bizim plasenta yaşlanması var erken alınma ihtimalimiz var sezeryan olacağım ama bir türlü gün vermiyor doktor 37 ye kadar gidebilirsen o zaman gün veririz diyor. Anlamadım bu nasl iş 🙄