Normalde de gunde 2-2 bucuk litre su icerdim ancak hamileligimin de 3 aydan sonra inanılmaz susamaya basladim heralde rahat 4 litre oluyor içtiğim cay ile birlikte. Cok kilo almadim normalde de zayifim ama bu kadar susamak kotu birsey mi emin olamıyorum?