[silindi] BuseVV Bende prillam kullanıyorum bulantı için folikasite de devam edicem teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻
Nilasyamom [silindi] ilginç. Doktorların hepsi farklı kitap okuyup farklı anatomi inceliyor sanırım. Ben 31 haftalığım multivitamin kullanıyorum hala ve bebeğe kilo aldırdığını da söyledi. Düzenli kullanıyorum.