Kubosunyavrusu [silindi] inşallahhh 🥰🤲🏻 Çok sağlıklı bir gebelil geçirirsin canım benim gönlünü ferah tut ama iyi beslen yemene çok dikkat et 💙
[silindi] Zerrinatila Aynenn bende gece süt sabah yoğurt yiyorum bulantımı bastırıyor ve iyi geliyo teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻
[silindi] Kubosunyavrusu Yaaa çokkk teşekkür ederim inşallahh hepimiz sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı 🥰🙏🏻
[silindi] Emeltt Gece de prillam dr kullanıyorum bulantı için ikisi arasında ne kadar olmalı acaba yada aynı anda atsam sorun olur mu teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻
Emeltt [silindi] vıtamını atın yarm saat snra prılam atın yanı 1 saat oncesı vıtamn yarm saat snrası prılam dengeler zaten😚
Naz_01 [silindi] doktorum 12.haftaya kadar folik asit kullanmamı istedi .12.haftadan sonra bıraktım ben
[silindi] micky Teşekkür ederim canım bende folik asit bulantı yaptığı için değil bulantım çok ve bu sağlıklı bişeymiş onun için takviyeye gerek yok dediği için kesti ama ben devam edicem galiba 🙏🏻
[silindi] Eylulunannesi-2 Valla bende bilemedim ama kullanmaya devam edicem canım kesinlikle bulantınım olmasına 2 doktor da çok iyi dedi bu arada benim de ilk gebeliğim bazı şeyleri yeni öğreniyorum teşekkür ederim ayrıca 🤗🙏🏻
[silindi] Guneyinannesi1 Hayır canm tabi ki kötü değil her annenin bünyesi farklı oluyor bünyeye göre bebeğe göre değişiyor bana 2 doktorumda bulantılarım çok diyince çok iyi dedi herkeste değişkenlik gösterir tabi ki 😘
Kimkibu [silindi] bende 8 yada 9. Haftalarda bırakmıstım benimde karaciğer değerlerimi etkiliyor diye doktor bir sıkınyı olmaz dedi yerine multivitamin vermisti
DemetSZ [silindi] Bende 8 de bıraktım çünkü artık hiç bişiy yiyemiyodum ilaçlar işe yaramadı kesmedi bulantıyı bıraktım bende
Elidadila [silindi] Benim tüp bebekti. Doktorum 12. Haftaya kadar kullanacaksın. Sonra bırakacaksın dedi. 12. Hastayım bıraktım artık. 16. Haftaya kadar hiçbir şey yok . 16. Hafada vitamin ve yazılım dedi
Elidadila Ha bir de hiç bulantı kusmam vs olmadı. Folik asitin etkisi mi bünye meselesi mi bilemiyorum tabi
Mucizemm0101 [silindi] ben gebelik düşündüğümden beri 9 10 ay folik asit kullandım sonra hamile kalamıyorum diye bıraktım. Doktoruma sordum bunu tahlil sonuçlarımada baktı gerek yok dedi. Değerlerim iyiymiş hamile kaldıktan sonra kullanmıyorum.
BuseVV Benim de bulantılarım vardı o haftalarda. Ama folik asiti 15.hafta ya kadar kullandım bulantı için de prilam vermişti onu da kullan demişti. Bence folik asit ilk 3 ay önemli
[silindi] BuseVV Bende prillam kullanıyorum bulantı için folikasite de devam edicem teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻