Buraya gelmişken bunları da yazim dedim 😁 doğum yaklaştıkça anne bebek ihtiyaç listesindeki neredeyse herşeyi alacaktım iyiki almamışım birçok şeye ihtiyacım olmadı.
reflü yatağı almadım yatağının altına reflü yatağı gibi yükseklik yaptım.
gögüs kremi aldım ihtiyacım olmadı 1 kere bile kullanmadım keşke göğsümün çatlarsa alsaydım .
süt sağma makinesi manuel aldım şimdi elle bile sağıyorum.
size en büyük tavsiyem ilk aylar sütünüzü sağıp buzluga atın bazı zamanlarda süt azalabilir veya diş çekimi veya başka birşey ilaç içmek zorunda kalınca emziremiyorsunuz birkaç saat .
gögüa kalkanı almadım
çatlak kremi almadım sadece tatlı badem yağı sürdüm ve ben çatlamadım
anakucagı hayat kurtarıcı
anne bebek çantası yerine sırt çantası aldım normal nike bende takıyorım eşimde takıyor
aklıma gelenler bunlar . 😍🙋🏻♀️Mutlu doğumlar