Seda_nrr zaten azcık sarsın hepten bol olmasın kıyafetleri diye okumuştum.sarsın dan kastım sıksın değil tabii.ben hepsinden biraz biraz aldım hediye de geldi ama içeriğimiz genelde zıbın..ensesine kadar kaka yapıolarmış e yaz bebesi olcak sıcak nem falan sık sık değiştirsem anca gider diye düşünüyorum.az giyecek diye az alan arkadaşım vardı sonradan online dan ilave almak zorunda kaldı bi de olursa inş 2.bebeği de düşünüyoruz ona da kullanırım çok kötü olmazsa..