pamugumveben canım benim doktorum her bebeğin kalbi aynıdır kız erkek farklı atmaz dedi, hareketli oluşuyla da alakası yok bence ,ben tatlı hastasıydım mesela hamile olduğumdan beri tatlı sokmadım ağzıma hep ekşi yedim ama erkek insanlar çok şey diyo da bence alakası yok ,sivri karın yok yuvarlak karın ,sen çirkinleşmişsin güzelleşmişin diyen çok inanma dedi benim doktorum