pamugumveben ay yok ne hareket ne aş erme diye bişey yok 😂 ye ekşiyi çıkar Hakkı’yı oldum resmen 😌 bizde 9 hastalıkken gittik kayar gibiydi kalçalarım hemen büyüdü herkes kesin kız falan dedi 12+6 da dün 2 li test oldum doktor %98 erkek dedi 😊 daha pipi oluşmazmış ama ölçüm ve vücut yapısından doktorlar biliyor 🤓 hayırlı sağlıklı olsunlar inşallah ☺️