Bende 32+4 olcam bu gece 32 de doktor randevum vardı kasıklarım adet olacakmış gibi agrıyor belım kopuyor dedım doktoruma normal oldugunu soyledı erken doğum rıskın yok dedi ama akımtım cok arttı doktora soyledım alttan muayene etti kültür aldı enfeksıyon varmış fitil verdi umarım geçe