Selinozsoy evet bende 33te başladı. İlk başta çok korkmuştum şimdi alıştım.. Dr normal olabilir dedi.. Napmalıyım diye sordum yatcaksın ev işi uzun mesafe yürüyüş ve merdiven filan çıkmıcaksın ayakta çok durmucaksın dedi.. Bugün yemek yapmak için çok ayakta durdum sonra ağrıdan oturdum ağladım o derece çok oldu.. Ilık duşa girdim yattım dinlendim geçti şükür.. 35teyiz artık..