Ne çok ortak yönümüz varmış kızlar🙈 Diyarbakırlıyım ben de 2 tane düşüğüm oldu malesef kan pıhtılaşması varmış şuan sulandırıcı iğne kullanıyorum 10 gün evvel ilk kez bebeğimi görüp kalp atışını duydum göğüs hassasiyetim cok fena göğüslerim zaten fora😂 fena büyüdüler umarım eskihaline döner😂😂