Mrv_123 canım hiç merak etme hamilelerin yüzde 70 inde çıkıyor neredeyse hamilelikte ki hormonlar etkiliyor . Bende 2 aydır diyetteyim cok şükür bir sıkıntı olmadı tanıdğımm Kişiler de var Doğum yapıp sorun yaşamayan . İlk duyduğum da bana dediler şeker olan annelerin bebekler karnında şişiyormuş onu duyunca bir ağlama almıştı beni ama onlar sadece olabilecek eşeyler illa olacak değil değerler cok yüksek çıkarsa risk olabilir diyetle dikkat ettiğin sürece Allah’ın izniyle bir şey olmaz bir cok anne de olan bir sorun benim kız kardeşim bile şekerli anneden doğdu Maşallahı var 20 yaşına geldi 🥰