Kızlar merhaba bu gün şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim yüksek çıktı 24+4 haftalığız çok üzüldüm gerçekten yaşayan varmı nasıl ilerliyor süreç internette okuduğum şeyler çok üzücü iyice moralim bozuldu şekeri olup doğum yapan varsa yada şuan böyle bişey yaşayan varsa durum nasıl ilerliyor şimdiden teşekkürler 🙏😔