Hilal2205 valla yanlış anlamayın Rabbim iyilerle karşılaştırsın ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde devlete gittim orda bakıldı falan kese görünmemişti daha o zamanlar bi hafta sonra tekrar gel dedi kayın validem özele git virüs var falan diyince özele gittim gitmez olaydım yanındaki sekreter azarladı beni doktor muayene etti düşük riskin var kesen aşağıda düşer falan dedi ilaç bile vermedi kan ve idrar tahlili istedi vezneye gittim 280 tl tutuyordu maddi durumum o kadar iyi değil dedim devlette yapsam buraya getirsem sonuçları doktor kabul etmedi bidaha da özele uğramadım devlete gittim bana kesenin olması gerektiği yerde olduğunu düşük riskim olmadığını söyledi şuan 28 haftalığım hala devlette tek bi doktora gidiyorum o kadar iyi ilgileniyor ki sormadan kilosunu boyunu suyunu söylüyor hangi testleri yapmam gerektiğini söylüyor o yüzden her devlet hastanesi aynı değil Rabbim iyilerle karşılaştırsın kusura bakmayın uzun oldu hayırlı sağlıklı doğumlarınız olsun🥰🤗