Hilal2205 ben ilk öğrendiğimde devlet hastanesi doktoruna da başlamıştım gitmeye betama baktırmak için gittim sonra da devam ettim,böylece bütün testlerimi de ücretsiz yaptırdım ve bebeğimi daha sık görme şansım oluyo yarın devlet hastanesinde randevum var iki hafta sonra özel hastanede kendi doktoruma gidicem böyle sorunlarla da karşılaşmadım. Ama arkadaşın dediği gibi bu zamana kadar nereye gittiysen oraya git dedikleri oluyor