Zeynepnusret İzmirde hangi hastanede yapacaksınız acaba? Benim seçim şansım yok ne özel ne devlet tepecikte olacak mecbur ama hastanenin binasi da personeli de hiç içime sinmedi ben özel düşünüyordum ama şekerim oldugu icin tepecikten başka yer kabul etmedi çok korkuyorum 4 kişilik odalarda kalmaktan ve kötü personelin tavirlarindan 🙄☹️