Aygndnc yasadigim yerde devlette hep genel anestezi vardi.
Butun sezaryenliler hep geneldi.
Sezaryen olmak zirunda kalirsam bende spinal istiyorum cunku agri sureci daha hafif oluyormus
Gordugum kadari ilede genel alan kadinlar cok zorlanmisti
Ama devlette bu secenek var mi bilmiyorum
Sanirim hastaneye gore degisiyor