Arkadaşlar konu ile alakalı değil ama fotoğrafçı öneririz var mı osmaniyede. Ben stüdyoya gidip eşim ve oğlumla fotoğraf çektirmek istiyorum. Meltem sireden fiyat aldım. Elbise onlardan anneyi tek çekiyor sonrasında aile çekimi yapıyor 600 TL. Ama beğendiğim hamile Elbisesi zaten 150 lira. Herhangi bir fotoğrafçıya gitsek bir kaç poz versek ne kadar tutar bilginiz var mı ya da şu fotoğrafçı iyidir diyeceğiniz bir yer var mı 🙂