Merhaba bende ilk olarak Özlem hanıma gittim ama ilk ay bebeğimle ilgili beni çok korkuttu açıkçası bende doktorumu değiştirdim Erçin beye gidiyorum şuan 35 haftalığım her şey yolunda şükür ve inanılmaz memnunum her şey i sormadan söylüyor ve çok pozitif bir doktor 👍