hirahamza65
bende bugün 40.haftamdayım ve kontrolüm vardı. Normal doğum olacak ve nstye girdim, sancılarım çıktı. Ufak ufak bende hissediyorum sancı tabi. 41e kadar su sancı gelirse doğuma alıcaz, ama gelmezse eğer 41 de gel suni sancı ile doğumu başlatıcaz dedi. Benimde ilk gebelik ☺️