hirahamza65 Kızlar bugün doktora gittim doktor dedi Ufak tefek sancın var ama ben hissetmiyorum tabi bebeğin suyu iyi dedi 41 haftalık olduğunda gel suni sancıyla doğumu başlatacam dedi ilk gebeliğim çok korkuyorum bilgisi olan varsa yazabilirmi lütfen
yagmurakcali hirahamza65 yaa bende suni sancı ile doğum yaptım canım 4 saatte aldım bebeğimi kucağıma sende yaparsın inşallah
Kbradm hirahamza65 sağlıkla gelsin insallah hiç korkma Allah yardım eder. Benimkide 38. Haftada hâla ters duruyor muhtemelen sezeryan olacak benimde ilk doğumun olacak ilk başta bi korktum ama Allah güç verir herkese insallah. Dualarımm sizlerle
hamileana hirahamza65 ilk gebeligimde bana da öyle demişti doktor 3 gün sonra kendi sancım geldi inşallah seninde gelir 🙏
Haticeeciftci Kbradm öyle düşünmeyin. Benimde o haftalarda doğum pozisyonu almamıştı. 40 olduk öyle almış pozisyonu 😁
yagmurakcali hirahamza65 rica ederim canım benim de hiç ağrım sancım yoktu suni ile oldu inşallah seninde olur bol merdiven in çık squat yap kendini sıkma sancın gelince de normal olursa çok daha iyi inşallah bebeğinde sende sağlıkla kurtulursunuz 🤗
Nur0512 yagmurakcali ne güzel bizde 40+1 olduk fakat ne sancım var ne acıklıgım var 😔 bugun doktor kilosu 3700 cok beklemeni tavsiye etmem ama bir düşün istersen karar senin dedi imza atıp cıktım ama cuma galiba suni ile deniycez acaba hiç açıklık olmadan olurmu normal dogum suni ile 🙄🤲
yagmurakcali Nur0512 benimde 1 cm açılmam vardı ama kolay bir doğum oldu şimdiki nasıl olacak bende bilmiyorum inşallah hayırla sağlıkla bir avazda kurtulursun 💕🌸
sedaela hirahamza65 İlk gebeliğimde bana da öyle demişti doktor, günüm doldu, sabahına yatış yapacağımız gece kendi sancılarım başladı. Sizin de öyle olur belki, hemen telaş yapmayın daha bir hafta var belli olmaz ben 41+0da doğurdum
Prenses_B_ Kızlar bende suan 41+1 sabah hastaneye gitcez. 2 gün önce gittim 2cm acılma var demişti birazdaha bekledik ama sancı falan yok suni sancı ile alacagını soylemişti. Suan uyuyamıyorum ilk dogumum nasıl olacak düşüncesi var. Kararımı değiştirip sezeryan mı olsam dua edin lutfen 🙏🙏🙏 simdiden Allah razı olsun
sedaela Prenses_B_ bence normal doğum için şansını dene canım bazılarında suni sancı ile hızlı açılma olup doğum çok hızlı olabiliyor. Baktın dayanamıyorsun ona göre sezaryen istersin. Özelde yapacaksan 4 cm den sonra epidural da takıyorlarmış, daha rahat karşılarsın dalgaları. Senin ve bebeğin için her şey güzel olur inşallah