Ecrinakcay bende bilal beye gidiyorum.çoooook memnunum ameliyathane ortamı temiz olsaydı doğumu orada düşünüyordum fakat diyarbakırda yapıcm.Son aya kadar bilal hocanın takibinde kalıcm sağolsun çok ilgili çok açıklayıcı hem bana hem eşime karsı, şahsi mesaj bile atıyorum bir sorun olduğunda