Esbebeginannesi öncelikle hiç idrar tahlili almadılar ki enfeksiyonum varmış ilerlemiş belirti vermemiş. 10.haftada kullandığım folikasiti bıraktırıp başka marka folikasite başlatmak istedi sırf kendi anlaşması olduğu için, zaten biliyorsunuz 12.haftada folikasit bırakılıyor. Sırf 2 hafta için başka marka önerdi. Tsh’ın yüksek çıkmış diye beni korkuttu hemen hastanenin dahiliyecisine git benim gönderdiğimi söyle ilaca başlatsın dedi halbuki kan tahlilini tok verdiğim için tsh’ım yüksekmiş, aç karnına tekrar tahlil ver bakalım demek yerine hemen git ilaca başlatsın diye korkuttu bizi. Bunun dışında 12.haftada gittiğimde 1 ay sonra gel dedi ben de o dönem izne gidicez memlekette doktora gitmeyi düşünüyorum dedim, arabayla gitceğimizi de biliyordu gidebilirsiniz dedi ama mesela 2-3 saatte bir durup en az 10 dk yürümemiz gerekiyormuş kan dolaşımı için, bu konuda hiç uyarmadı. Yola çıkacağımızı bilerek bunları söylemeden direkt çıkabilirsiniz dedi, biz de bilmiyorduk durup yürümem gerektiğini 13 saatlik yolda basıp gittik sadece 2 kez durduk mesela, zaten o yolculuktan 1 hafta sonra 16.haftamda düşük yaptım maalesef. Mardinparkta semra ve şahine gitmeyin, bu postta bir arkadaş bilal beye gidiyormuş onu önermişti siz de bilal beye gidin bence.