Mzgnormann numarası bende de var bir şey olursa yaz ben cevap yazarım diyor ama muayenesi 3-4 dk sürüyordu. Soru sordurmuyordu cevap vermiyordu. aynı apartmanda yaşıyoruz komşuyuz dediğim halde yüzüme bile bakmadı, gidip kapısını çalcam zannetti herhalde. İlk muayenede sürekli niye geldin deyip durdu, sormasam folikasit bile vermeyecekti, hiç ilgilenmedi. 16.haftada düşük yaptım o zaman düşük sebebine enfeksiyon demişlerdi enfeksiyon için tahlil almaması da onun ve aynı hastanede gittiğim diğer doktorun hatası ve ihmaliydi. Düşük yaptıktan sonra onunla bir yerde karşılaşsaydık kendimi tutamaz saldırırdım ona kesinlikle. Allahtan taşındık da bir daha yüzünü görmedim.