Mom0891 aslında sözde şahin iyi ve tecrübeli bir doktor diyorlardı ama ben izne gideceğimizi söylediğimde gidebilirsiniz demişti, aslında arabayla seyahatte 2-3 saatte bir durup dinlenmek bir 10 dk yürümek gerekiyormuş, bunları falan hiç söylemedi, biz de bilmiyorduk böyle bir şeyin problem olabileceğini. 3 ay boyunca hiç idrar tahlili almadı ikisi de, enfeksiyonum varmış o da suyumu patlatmış mesela bunun da onların ihmali olduğunu düşünüyorum. Bilal beyin iyi olmasına çok sevindim en azından iyi birkaç doktorun olması çok iyi, inşallah da hep anlayışlı ve ilgili devam eder. Doğum için diyarbakır da çok mantıklı hem yakın hem de çok daha donanımlı hastaneler var.