Merhaba kızlar 1 ay önce kadın doğum doktoruna gittim sağ yumurtamda 5cm kist olduğunu söyledi Mr çekildim basit kistmiş bana Dienille doğum kontrol ilacı vardi 1 ay kullandım bugün kontrole gittim hâlâ 5 cm küçülme yok dedi 3 ay daha kullan küçülmezse ameliyat olman lazım dedi korkuyorum bu ilaç neden küçültmedi acaba başka bir ilaç mı kullansam benim gibi olan var mı acaba ne önerirsiniz teşekkürler.