esras Heralde kafayı yedim görünmeyen bir çizgi gibi bişey görüyom gibi yoksa göz yanılması mi acaba https://ibb.co/4fxTMBG
Mucizemmmm34 Canım göz yanılması olabilir ama sen işini garantiye alıp bi kan tahlili versen iyi olur. Hayırlısı olsun hakkında
Ayca-acemoglu esras kan testi yaptir kesin sonuc almak icin cunku bende bu testlerden yaptim tek cizgi cikti gidip kan testi yaptirdim suan 15+3 hamileyim allhim insallh sana da nasip etsin ❤️
esras Mrvweeeeee evet bazen geçiyor ama lekelenme ilk kez başıma geliyor 18 nisanda birebir yerleşme kanamasına benzer bişey geldi başıma ondan
[silindi] esras malesef bende göremedim canım 😔 bence 4-5 gün sonra bir daha dene . Benim senden umudum vardi lekelenmem falan oldu demiştin
esras umudumvar2 elimde tutunca çok az hayali bi çizgi görüyom ama gözüm mü yanılıyo bilmiyom renkli bi çizgi değil hayali gibi hatta resmi telefonu aşağı yukarı yapınca da görüyom gibi
T_nisaa esras kan testi verin bence ben de bu test ile yaptım hemen çıktı adetlerim düzenli değildi ama pko vardı. Pek ihtimal vermiyordum
[silindi] esras kan vermeye gitsene canım belki test hatalı . Bı arkadaş da görmüş bak çok merak ettim