Aliay 40+4 olduk hala doguramadim gelmiyo inatci oğlan dogum 23 nisandi cumaya kadar gelmesse suni sanci verilcek, varmi benim gibi hala bekleyen kizlar hic dogmicakmis gibi hissetmeye basladim artik 🙈
Nur0512 Aliay bennn😄😬 40 +0 ama hiç belirti falan yok bugun kontrolüm var bakalım ne dicek doktorumuz😄🤔 bizim oğlanında keyfi yerinde galibaa
Umbilik Arkadaşım ssvd adayıydı o yüzden sonuna kadar beklediler bugün 42.haftası doldu, yine sezaryenle olacak doğumu.
MrsAkuzum Umbilik merhaba bende ssvd bekliyorum da arkadaşınız için sancı vs olmadı mi yine sezaryen oldu?
Mervekklkdmn Aliay 39+2 olduk biz de hala bekliyoruz ne sanci ne su tembel kızım gelmezse 40+5 te suni ile zorla gelecek 🤷♀️
ilke19- Aliay aynıyız nst deyim şuan 1 cm açıklık var ve daha kanala girmemiş perşembe yatış dedi C tesi de olur ama geç kalınabilir dedi:( offf stres yapmaya başladım
Aliay ilke19- suni sancimi verilcek persembe gunu, bende 2 haftadir 2 cm acikla geziyorum gelen giden yok🤦♀️
ilke19- Aliay evet :( kanalada girmemiş daha kızım suni sancı da kesin çözüm değil sezeryan olmamak için direniyorum ama bu gidişat onu gösteriyor :(