Aryam-15-15 en son gittiğimde çatı muayenesi oldum normal dendi ama doktor mayıs 10 ’da gel son muayene olacaksın çocuğun kilosuna bakacak dedi sanirim o zaman ne derse daha birşey belli değil bende ama mayıs 20 de 40 haftayı dolduruyorum nasıl birşey olacak anlamadim