erkaninzevcesi erkaninzevcesi evet canim benimde boyleydi ilk 2 si sonra tam tok git ne bulursan ye illaki bebeginin sevdigi seyleri biliyorsun onlari yemeyi dene yürüyüş yapki bunlar kana bulassin bebek hareketlensin
erkaninzevcesi Melikesvm nts sonucu degilde bebegin hareketleri canim cunku ustteki bebegin hareketleri oluyor alttaki sancilarin
Melikesvm Alpaserdu kotumu pekı yanı erken dogum felan olurmu acaba. Normalde fıngır fıngır hareket eder ama ntsde pek etmedı bıkere ettı
Alpaserdu Melikesvm 36.hafta erken değil 34den sonra gelişim tamamlanıyor. Doktor yarında duruma bakar sen kendini fazla yorma bol su iç