Kızlar nts cektırdım duzgun cıkmadı yanı düz düz cıktı. Cıkolata meyve suyu ıctım oyle gttım yıne aynı cıktı doktor yarın gel yıne aynı olursa yatıs verrız saatlık kontrol olur dedı ne oluyor basına gelen varmı erken dogum felanmı oluor. Yardımcı olurmusunuz suyun fazla olabılır ondan olabılır dedı.