Sermec27 Mzgnormann ay kafam karıştı canım şimdi normalde 39 haftada da alabiliyorlar doguma ben riskli gebe oldugum için 38 de alacak doktorum şimdi 39 da alınırsan doguma eşinin gelmesine 29 gün kaldı eger 38 de alınırsan doguma 22 gün kaldı 🥰😁
Neriman_enes37 Bizimde son 44 gün kaldı 🥳4 mayıs kontrolümüz var o zaman doğum ile ilgili konuşucaz çok heyecanlıyım 🤭oğlumu sağsalim kucağıma almak istiyorum Allahın izniyle 🤲🏻
Zemira21 Cemrece bizimde buraya göre 39 gözüküyor cuma kontrol var bakalim zaman verecek mi doktorumuz. Benim kizda dönmüyor çünkü 🤭
Ezgifatma2010 Benimde son 41 ama son 11 diyorum alın artık diyeceğim doktora mide bulantısından öldüm artık 8 aydır çekiyorum