Gizem51 Ben 12 hafta da 12 saatlik yolculuğa çıktım dr kontrolünden 3 saatte 15 dk yürüdüm anan çok zor oldu açıkcası arabamızda çök konforlu olduğu halde eşim çok dikkatli kullandı
Aysenaz gayenecip ben 6 saatlik sivasa gittim doktorum dinlene dinlene git dedi cnm 2 saatte bi mola verip yürüdüm uzun yol ise seninde öyle yapman lazm
gayenecip Aysenaz yok öyle uzun değil 1.5 saat falan da ben korkuyorum araba çok sallandığı için yoksa daha uzun olsa asla gitmem
Gozdealpu gayenecip hiç bir problemim yoktu. Riskli sayılacak bir şey de yoktu. Belki tedbir için demiştir
Deletedmom71 gayenecip yok canım o kadardan bişey olmaz bende çok gittim geldim 😊 ama riskli bi durumun yoksa tabii ki. İstersen doktoruna sor için rahat etsin
Sedayznn gayenecip ben 12.haftadayım 4saat otobüste gidiş ve dönüş yaptım bir gün arayla çok skür bişi olmadı daha dün gece geldim
Aysenurtsr Doktorunuza sorarak, dinlenerek ve surekli durarak yapabilirsiniz ins bisey demezse doktor ama yine dikkat etmek gerek. Ben 30 haftalikken gecen hafta, ucakla yolculuk yaptim cok rahat gecti, tabi raporla aldilar ucaga.