gayenecip Arkadaşlar acil bişey sormam lazım. Eşimle görümcemin yanına gitmemiz lazım oda bizm araba çok sallıyor 6+4 haftalık hamileyim bişey olur mu lütfen cevaplarmısınız
KbraAkyolAktrk gayenecip tatlım daha 6haftLıksın bebek tam tutunma aşamasında doktoruna danışsan daha iy olur bu haftalar tehlikeli uzun yolculuk için
Edaaaaa gayenecip cok erkn dha ya tutunma asamasnda bde salliyor dyosunz riskli bnce mcbur gtceksenzde arabanz musaitse ytrak gdin yoksa hic rske atmyn derm cnku bnm yolcluk yzundn knamam olmstu hmde bebegm gayt sglikliyken
tomurcukannesi Ben zararı olduğunu düşünmüyorum. Son haftalarda doktorlar sınır koyabiliyo ama öncesinde bi sıkıntı yok diye biliyorum. 26. Haftama giricem bu güne kadar nerdeyse iki haftada bir 3 saat gidiş 3 saat geliş yol yaptım. Bi sorunda yaşamadım açıkcası. Ama içiniz rahat etmicekse doktorunuza sorun..
gayenecip tomurcukannesi bizim araba biraz salladığı için bişey olur mu diye korktum bebeğim küçük olduğu için
gayenecip Betus93 allaha şükür banada yok öyle yap yok böyle yap demedi bi kere kimyasal gebeliğim olduğu için bunda tedirgin oldum
Gozdealpu Doktorum bana ilk 3 ayda 2 saat üstü yolculuğu yasaklamıştı. Yılbaşı tatilini iptal etmiştim. Doktorunuza sorun. Bebeğiniz sağlıklı olabilir ama yolculuk sorun çıkarabilir
Gozdealpu gayenecip hiç bir problemim yoktu. Riskli sayılacak bir şey de yoktu. Belki tedbir için demiştir
Edaaaaa gayenecip yok ck skur smdide bebegn esi assada oldgu icin yolculuk ysak bebis dogana kdar bi yre gdemicm anlasilan 😂 sglikli olsn yter ki oglusm
Edaaaaa gayenecip hstanede yattm sdce bkac gun ilac kullndim gcti skurler olsn. Snde doktorna sor bcim
Oozzee Ben 8 haftalıkken aynı gün 4 saat gidiş, 4 saat geliş yaptım. Gitmeden doktoruma sordum. Bi sakıncası yok, sadece bol bol sıvı tüket yolculuk esnasında dedi. Bir de ara ara yolda durup yürüyüş yap ki ödem tutma ;)
annisimtubisim Ben de 5 6 haftalıkken 11 saatlik yolculuk yaptım bir sıkıntı olmadı allaha şükür iki üç saatte bir dinlen yürüyüş yap demişti dr m