ElifClk valla şimdiki doktorların hepsi aynı sanırım özeli devletide kalmadı bu işin benim de ilk gebeliğim zaten insan bilgisiz olduğu bir sürece giriyor bunun stresi varken birde karşısındaki hekim alakasız olunca hiç hoş olmuyor. Bana da kese var ama bı kalp atıslarını dınleyelım haftaya dedı ınsanda kafasında kuruyor ya kalbı atmıyorsa ya kese bossa vs vs sordgum sorular bekleylım gorurz gıbı cok sınır bozucu ya gercekten 🤷🏽♀️